Meninger

Det handler ikke bare om å invitere til Damenes Aften, Venners venner-kveld eller å dele ut kake under arrangement

- Dagens kunder stiller store krav til det å bli sett og forstått. Derfor er bedriftene nødt til å tenke nytt.

PÅ NETT? Om kaffen smaker best hjemme, og om buksa ser finest ut på nett, så er det kanskje ikke rart at kundene blir hjemme, skriver artikkelforfatterne. Netthandelen har steget med 13 prosent på ett år, viser den siste rapporten til Norsk E-handel fra DIBS. Foto: Robert Schlesinger / NTB scanpix   Foto: Robert Schlesinger

meninger

Leserinnlegg: Opplevelse i sentrum

Det vestlige samfunn er langt på vei blitt et opplevelsessamfunn, der vi som forbrukere stadig søker nye opplevelser som kan gi oss noe mer enn en enkelt vare eller tjeneste. En kopp kaffe er ikke bare en kopp kaffe. Fortellingen om hvor kaffebønnen har sin opprinnelse, om den er del av fairtrade, om hvordan den er brent og hva den lukter – er alle tema forbrukerne er mer og mer opptatt av.