Sammen skal de løfte Harstad som feriedestinasjon: – Og vi vil ha alle med

Prosjektet «Sommer Harstad 2020» går nå inn i en ny fase der prosjektgruppen ønsker kontakt med aktører som kan komplettere Harstads arrangementskalender for sommeren. 

Daglig leder i Visit Harstad, Jan-Erik Kristoffersen og kulturhusdirektør Peter Krarup inviterer alle til å bidra på Sommer-Harstad 2020.  Foto: Håkon Wikan

nyheter>>

Mangfoldet av opplevelser i Harstad-regionen skal presenteres mest mulig samlet for å skape større attraktivitet for tilreisende, og bidra til flest mulig gjester til overnattingsbedrifter, opplevelsesaktører og næringsliv forøvrig. På grunn av koronarestriksjoner skal markedsføringen av Harstad-regionen målrettes mot nordmenn, Nord-Norge og hålogalandsregionen.

«Tett på opplevelsene» er budskapet, og målet er at flere skal brukes Harstad som base for flotte ferieopplevelser, skrives det i en pressemelding.