Harstadselskap bak nasjonal reiselivskampanje

Harstadselskapet Anew Branding har fått oppdraget med lage kampanje som skal fremme reiselivet i Nord-Norge.
nyheter

Nylig ble det kjent at SpareBank 1 Nord-Norge satte av 10 millioner kroner til pilotering av nye, grønne reiselivsopplevelser, som Harstad Tidende skrev om.


Nyoppstartet harstadbedrift utmerket seg: Skal delta i akseleratorprogram for teknologi og industri

Blant nesten 50 søknader fra oppstartsbedrifter i Nord-Norge, har elleve potensielle vekstbedrifter med internasjonalt potensiale blitt valgt ut til å delta i årets program. Blant disse finner man harstadbedriften Eida.


Prosjektet «En dag til» handler om å støtte en reiselivsnæring som har blitt svært hardt rammet av pandemien. Gjennom Samfunnsløftet har Sparebank 1 Nord-Norge tatt tak i dette, med mål om å få turistene til å bli litt lengre når de kommer hit.