Fjordkraft
Gå til

I år blir påska knalloransje i Harstad, når Fjordkraft deler ut 50 påskeegg

Og ekstra heldig er den som får egget med en gjenbrukt iPhone 11!

I «Charlie og Sjokoladefabrikken» delte Willy Wonka ut fem gullbilletter til tilfeldige sjokoladekjøpere. Fjordkraft har latt seg inspirere, og vil invitere folk til å delta på en hyggelig, digital påskequiz – med mulighet for å vinne påskeegg fylt med lokale godsaker.

– Vi skal inn i ei ny annerledespåske, og vil gjerne gjøre noe ekstra trivelig for folk i Harstadregionen, sier regionssjef i Fjordkraft Nord-Norge, Stig Abelsen.

Makroner fra Bakerinnen

I eggene finner vi både snop og snask fra butikkene, i tillegg til spesiallagde makroner fra Bakerinnen for anledningen. I sann Fjordkraft-ånd vil nemlig også makronene bære den knall oransje fargen – og ha den karakteristiske smaken fra håndverksbakeriet.

– Vi har vært innom Bakerinnen og kjøpt med oss knalloransje påskemakroner. De er viden kjent for sine gode bakevarer, så vi gleder oss allerede på vegne av heldige påskeeggvinnere, ler Abelsen.

Her kan du delta på quizen og få sjansen til å vinne et påskeegg.

En bærekraftig overraskelse

Ett av de 50 påskeeggene inneholder en ekstra overraskelse til en verdi av 6000 kroner – en gjenbrukt iPhone 11. Det har Fjordkraft en ekstra tanke bak.

 

– Vår «gullbillett» er en iPhone i tipp topp stand, fra TeleOutlet. Fjordkraft er opptatt av miljø og bærekraft, og i appen vår kan du blant annet finne Markedsplassen. Der selges det mange mobiltelefoner fra godkjente leverandører. Det spesielle med dem, er at alle er brukte. Brukte mobiltelefoner av dette kaliberet har fortsatt mange år igjen i seg, derfor er det ekstra stas å kunne legge denne iPhonen i påskeegget til en heldig vinner, påpeker Abelsen.

Han gleder seg til å sende påskeeggene ut i Harstad, og har en klar oppfordring:

– Hiv dere rundt og delta på den digitale quizen. Vi gleder oss allerede til å trekke vinnere!

Artikkelen er produsert av Deadline

Innholdet i denne artikkelen er ikke produsert av Harstad Tidendes redaksjon, men av Harstad Tidendes markedsavdeling.

Harstad Tidende er opptatt av et tydelig skille mellom redaksjonelt og kommersielt innhold. Om du opplever at denne eller andre annonser på ht.no/ er utydelig merket, gi oss gjerne beskjed på e-post.