Hele Nord-Norge inkludert Svalbard er samlet på en felles stand påårets reiselivsmesse på Telenor Arena i Oslo 10. - 12. januar 2014. Hensiktener å inspirere flere til å oppleve Nord-Norge.

Populært reisemål

Nord-Norge har i det siste toppet mange lister over anbefalte reisemåli store internasjonale magasiner. Nordlyset er den mest ettertraktedereiseopplevelse i verden, i følge en fersk britisk studie nylig publisert iDaily Mail. Samtidig viser en annen undersøkelse at over halvparten av de sombor på sør- og østlandet aldri har ferier i Nord-Norge.-  Vi opplever nå meroppmerksomhet og interesse for vår naturskjønne og kulturrike landsdel ennnoensinne, sier Arne Trengereid, Adm.dir. i NordNorsk Reiseliv AS.

I tillegg til NordNorsk Reiseliv AS er følgende nordnorske deltakere åfinne på den nordnorske standen:

  • Destination Narvik

  • Destination Harstad

  • Vesterålen Reiseliv AS

  • MS Gamle Salten v. Rederiet Salten

  • Spitsbergen Travel AS

  • Hammerfest Turist

  • Visit Nordkapp

  • Visit Nordkyn

  • Visit Alta

  • Destinasjon Varanger

  • Destination Lofoten

  • Destinasjon Senja

  • Svalbard Reiseliv