Etter seieren i Urørtfinalen har mange fått øynene opp for den lovende artisten fra Harstad.

Da Volvo Norge skulle velge tittelspor til sin nye kampanjefilm var det Kristian Kristensen fra Harstad som fikk oppdraget.

- Volvo ønsket seg ei låt med norsk tekst. Etter timesvis med research var det ikke noe tvil om at Kristensens låt passet best til denne filmen, sier regissør Tord T. Olsen.

Det er låta Lyset som er tittelspor på filmen.

- Vi visste ikke at Kristensen var Urørtfinalist da vi valgte ut låta, men vi ble ikke overrasket da vi hørte at han vant. Han er en rasende dyktig artist, fortsetter Olsen.

I tillegg til at Volvo har valgt ei nordnorsk låt til filmen, så de også mot nord da de skulle velge hvem som skulle lage filmen. Deadline Media, som holder til i Bodø og Vesterålen, fikk oppdraget.

- Det er utrolig stas at en så stor bedrift som Volvo ser til Nord-Norge når de skal velge produksjonsselskap. Filmbransjen i nord er i vekst og det er godt å se at flere aktører får øynene opp for den kompetansen som finnes her, sier daglig leder i selskapet, Stein Inge Pedersen.